Echipa noastră de experți este gata să acționeze ca parte integrantă a departamentului dvs. de finanțe interne, oferind toate expertizele, experiența, funcționalitatea și avantajele necesare unei echipe interne.
Externalizarea integrală sau parțială a funcției financiar-contabile;
Externalizarea serviciilor de payroll și administrare personal;
- Pregătire contracte de muncă și înregistrarea în REVISAL;
- Pregătirea statelor de plată, conform politicii salariale a clienților noștri și a declarațiilor de taxe salariale;
- Înregistrarea declarațiilor la autoritățile competente;
- Asistență la întocmirea Regulamentului de Ordine Internă;
- Asistență în stabilirea unui sistem de evaluare a performanțelor angajaților clienților noștri;
- Asistență în pregătirea Contractului Colectiv de Muncă.
Pregătire și certificare situații financiare;
Dezvoltarea și execuția pachetului de raportare managerială conform cu alte standarde contabile: IFRS/ IAS, US-GAAP;
Rapoarte de expertiză contabilă: examinarea profesională a evidenței contabile și formularea concluziilor (răspunsurilor) la obiectivele stabilite cu clientul;
Asistență în localizarea și migrarea datelor contabile;
- Maparea planurilor de conturi;
- Asistență în întocmirea fișierelor de migrare;
- Verificarea rezultatelor migrării.
Inventarierea patrimoniului: organizarea procesului de inventariere, instruirea personalului care participă la inventar, pregătirea documentației și efectuarea corectă a inventarului, centralizarea rezultatelor inventarului și pregătirea recomandărilor pentru managementul companiei.
Aceste servicii pot fi solicitate separat sau în combinaţie cu diverse aplicaţii software, astfel încât să beneficiaţi de o soluţie adaptată necesităţilor dumneavoastră punctuale.
Află mai multe despre modul în care îți poți reduce costurile și poți câștiga timp pentru activitățile care aduc plus valoare organizației tale, transferând responsabilitatea operațiunilor contabile și fiscale către o companie externă.
Cere ofertă