Employee Self Service Portal - Beneficii:
- Reduce costurile operaţionale și papetăria - Elimină orele necesare alocate derulării unor activităţi de rutină precum calcularea zilelor de concediu, solicitări de adeverinţe sau actualizarea informaţiilor despre angajaţi;
- Creşte productivitatea departamentului de resurse umane - Comunicarea și adoptarea deciziilor este mult îmbunătățită datorită unui mecanism simplu de participare în cadrul fluxurilor de lucru;
- Motivează şi responsabilizează salariaţii companiei - Susține dezvoltarea și retenția angajaților de valoare prin simplificarea luării deciziilor la nivelul întregii organizații: adeverințe, pontaj, înlocuitorii angajatului, evaluare, documentație pentru bancă;
- Organigramă interactivă - Structura diviziilor, departamentelor și structurilor suport pot fi descoperite mai ușor ca niciodată datorită unui format complet interactiv;
- Prin intermediul Organigramei companiei oferă o perspectivă vizuală unică asupra întregii companii - divizii, departamente, structuri suport, poziții funcționale;
- Identifică rapid structura de raportare pentru fiecare angajat către superiori pe orice nivel din companie;
- Căutare rapidă pe toate informațiile despre angajați și identificare vizuală direct pe organigramă - e-mail, data angajării, data de naștere, vârstă, stare civilă, CNP etc.
Employee Self Service Portal - Angajat:
- Angajaţii companiei pot accesa informaţiile publice oferite de către departamentul de HR și au acces la o serie de activități:
- Informare privind noutăţile din companiei - organizarea unui team building, a unor sesiuni de cursuri sau recrutare, angajarea unor noi colegi, anunţarea angajaţilor lunii;
- Inițierea unor fluxuri care folosesc o serie de formulare definite în cadrul companiei - adeverințe bancă, concedii, evaluare;
- Simularea calculului salarial de la brut la net şi de la net la brut, cu toate taxele angajatului şi angajatorului;
- Acces la informaţiile strict personale - balanţa de concedii, fluturaşul de salariu, pontajul, rezultatele evaluărilor, date legate de contractele proprii;
- Actualizarea datelor personale - adresa, documente personale, stare civilă;
- Completarea auto evaluării prin acordarea unor calificative pentru fiecare activitate, obiectiv sau competenţă;
- Acces la informaţiile publice despre alți angajaţi - pagini personale ale fiecăruia, date de contact, mesaje publice etc.;
- Permite completarea interviului la plecare (Offboarding), acoperind aspecte critice precum motivele plecărilor, cauzele interne sau externe şi impactul plecării unui angajat asupra organizaţiei;
- Automatizează procesul de comandă a mesei de prânz pentru angajaţii unei companii (Catering), prin centralizarea tuturor informatiilor necesare plasării comezii către firma agreată;
- Soluția automatizează procesul de eliberare a adeverințelor pentru 17 bănci din România prin preluarea informațiilor despre angajați direct din modulele Administrare Resurse Umane și Salarizare.
Employee Self Service Software - Manager:
- În plus față de zonele la care au acces angajații:
- Consultarea anumitor informaţii despre toţi subalternii săi - balanţa de concedii, pontajul, rezultatele evaluărilor, planuri de training;
- Aprobarea sau respingerea cererilor iniţiate de către subalternii săi;
- Completarea evaluărilor, planurilor de training sau dezvoltarea planurilor de carieră pentru subalterni;
- Acces la informații complete despre rezultatele interviurilor la care participă candidaţi ce urmează să se angajeze pe posturi aflate în subordinea sa.
Employee Self Service Portal - Top management:
Pe lângă drepturile atribuite managerilor, persoanele din conducerea companiei au posibilitatea de a accesa organigrame şi rapoarte statistice manageriale. De asemenea, au la dispoziţie un dashboard cu informaţii referitoare la fluctuaţiile de personal şi cheltuielile cu salariaţii repartizate pe departamente, puncte de lucru sau centre de cost.
Employee Self Service Portal - Persoana care introduce pontajul pe Web:
Are drepturi similare angajatului, suplimentar poate introduce pontajul angajaţilor pentru care este alocat.
Employee Self Service Portal - Specialistul de HR:
Specialiștii HR au acces la secţiunea cu informații privind ultimele modificări legislative. Actualizările se fac periodic, prin upgrade de versiune sau prin punerea la dispoziţie a unui serviciu Web.
Total Soft iti pune la dispozitie si un chatbot software pentru gestionarea procedurilor de HR si financiare.